Wij ondersteunen accountants
Accountancykantoren groeien. Enerzijds door meer collega’s aan te nemen, anderzijds door vaker met derden samen te werken. Die groei vraagt om extra ondersteuning. Samen met Microsoft hebben wij daar PSA365 voor ontwikkeld.
PSA365 ondersteunt alle standaardtaken van accountancykantoren en voegt daar unieke extra’s aan toe. Het helpt bestaande klanten tevreden houden via relatiebeheer en stroomlijnt acquisitie door verkoopkansen centraal vast te leggen.
Gebruiksvriendelijkheid speelt de hoofdrol. Gegevens registreer je waar mogelijk automatisch. Offertes transformeren zich na acceptatie tot project. Afgeronde projecten vertalen zichzelf door naar factuur. Van Lead tot Cash kun je rekenen op ondersteuning van PSA365.
Identificeer nieuwe klanten automatisch
PSA365 legt alle activiteiten rondom een klant vast. Stuurt een onbekende organisatie een offerteverzoek? De gegevens in de mail worden omgezet naar een mogelijke nieuwe klant. Met behulp van Company.info vult PSA365 automatisch de bedrijfsgegevens aan. Optioneel wordt gelijktijdig een creditcheck uitgevoerd. Zo heb je snel én automatisch toegang tot betrouwbare informatie over de nieuwe klant.