Voor de toekomstgerichte onderwijsinstellingen
CRM voor het onderwijs
CRM voor het onderwijs
Ondersteun de constante dialoog met studenten en externe relaties
Om het onderwijsaanbod relevant te laten zijn, om aspirant studenten voor een daadwerkelijk passende studie te laten kiezen en om te zorgen dat er voldoende gekwalificeerde stageplekken beschikbaar zijn, moeten onderwijsinstellingen goede relaties met diverse betrokkenen onderhouden. Van potentiële student tot alumnus en van bedrijfscontacten via gastdocenten naar de politiek en bekostigende instanties. Met al deze relaties moet je voortdurend in gesprek zijn. Deze gesprekken worden steeds meer digitaal gevoerd en moeten ondanks de grote aantallen ervan toch persoonlijk blijven.
Deze onderwijsinstellingen gingen je voor!
Waarom? Daarom!
- Volledige ondersteuning van de student journey
- Ondersteuning van open dagen en andere events: van planning tot evaluatie
- Rolebased toegang en inzicht
- E-mailmarketing inclusief rapportages en dashboards
- Uniform en gebruiksvriendelijk
- Eenvoudig te integreren binnen het IT-landschap
- Processen zijn gebaseerd op best practices en toch op maat in te richten en eenvoudig uit te breiden
- Cloud-based en dus altijd en overal beschikbaar
Ideaal voor onderwijsinstellingen die de eerste stap in relatiebeheer willen zetten. Start vandaag nog met het vastleggen van relevante klantinformatie!
- Opleidingscatalogus voor het vastleggen van diverse soorten opleidingen
- Relatiebeheer van (potentiële) studenten tot alumni
- Werving van stageplaatsen en vastleggen van stagecontracten
- Ondersteuning van het verkoopproces voor maatwerk en incompany trainingen
- Beschikbaar op Dynamics 365 CRM
- Onder andere uit te breiden met Power BI en Portalen
Wil jij de volgende stap zetten met het opbouwen van het 360 graden klantbeeld? Deze oplossing biedt meer procesondersteuning voor verschillende functies vanuit één centraal systeem.
- Bevat alles van Education365 Starter
- Volledige evenementondersteuning
- Het aanmaken van individuele leaddossiers
- Beschikbaar op Dynamics 365 CRM
- Onder andere uit te breiden met Power BI, Dynamics 365 Business Central en Portalen
Ben jij de toekomstgerichte onderwijsinstelling, of wil je dat worden? Dit is het pakket dat jou helpt je ambities waar te maken.
- Bevat alles van Education365 Plus
- Volledige Intakemanagement en Inschrijvingsdossier
- Uitgebreide processen voor de verschillende fases van de student journey
- Uitgebreide rapportages en managementinformatie
- Administratie van lidmaatschappen en donaties
- Volledige opleidings- en arbeidshistorie van alumni
- Beschikbaar op Dynamics 365 CRM en te integreren met Dynamics 365 Marketing
- Onder andere uit te breiden met Power BI, Customer Voice, Dynamics 365 Business Central en Portalen
Persoonlijke aandacht voor iedere student
De wereld verandert. Techniek en data nemen een steeds belangrijkere positie in. En dat terwijl een persoonlijke benadering steeds belangrijker wordt. Maar hoe speel je hier als onderwijsinstelling op in? En hoe zorg je er als instelling voor dat je de juiste persoonlijke ondersteuning biedt? Je moet je dan richten op het opbouwen en onderhouden van krachtige relaties, zowel met de student als met externe betrokkenen. Die heb je immers nodig om je strategische doelen te kunnen realiseren in deze snel veranderende wereld.
Optimaliseer de relaties met alle betrokkenen in de student journey
GAC Business Solutions is één van de grootste Microsoft Partners van Nederland, met bijna 20 jaar ervaring in de onderwijsmarkt. In samenwerking met Microsoft hebben wij een CRM systeem voor het onderwijs ontwikkeld ter ondersteuning van relaties met alle betrokkenen in de student journey, waaronder natuurlijk in de eerste plaats de student zelf. Onze oplossing is gebaseerd op best practices en onze kennis van de processen in de markt. Onze gedreven specialisten kennen de processen, spreken de taal en hebben ruime ervaring in het implementeren van de software bij onderwijsinstellingen. Maar ook op het gebied van digitale transformatie zijn wij kundig en wij adviseren en inspireren graag. We gaan altijd een duurzame relatie aan met onze klanten. Een relatie waarin de onderwijsinstelling als klant, maar ook de studenten en andere relaties van de instelling centraal staan.