Door de integratie tussen PSA365 en Business Central wordt het gehele proces van nieuwe klant tot factuurbetaling zonder handmatige acties verwerkt. Informatie wordt automatisch aan beide kanten bijgewerkt.
- Zodra een account een klantstatus krijgt, wordt deze automatisch als klant aangemaakt in de financiële administratie. Vervolgens wordt het klantnummer teruggekoppeld.
- Goedgekeurde factuurvoorstellen worden doorgezet naar Business Central om daar te worden geboekt en verzonden, eventueel met specificatie. Statusinformatie gaat terug naar Dynamics 365.
- Goedgekeurde onkostendeclaraties worden in Business Central klaargezet voor betaling.
- Kosten die vanuit inkoopfacturen moeten worden doorbelast op een project, worden als kosten toegevoegd aan het juiste project waarna eventuele facturatie kan plaatsvinden.
- Onderhanden werk en interbilling worden klaargezet in Business Central waar vervolgens de journaalposten automatisch kunnen worden aangemaakt en geboekt.
!
Webinar
Benieuwd hoe deze functie in praktijk werkt? Bekijk snel het actuele aanbod webinars, waarin we je de mogelijkheden tonen van onze oplossingen!Webinar overzicht
Mignon helpt je graag verder!
Meer weten?
YOU
GAC
Growing Together