PSA365 ondersteunt het klantacceptatieproces. Doordat de belangrijkste stappen in het proces worden vastgelegd, is de status gemakkelijk te volgen. Een relatie kan pas klant worden wanneer het proces met een positief resultaat is afgerond. De acceptatieprocedure kan ook worden ingezet voor nieuwe opdrachten of opdrachtcontinuaties bij bestaande klanten.

  • Maak bij een prospect een nieuwe klantacceptatie aan, geef de hoogte van het integriteitsrisico aan en leg vast dat de integriteit is gecontroleerd.
  • Een nieuwe klantacceptatie kan slechts één keer per relatie worden aangemaakt.
  • Leg in de acceptatie het risicoprofiel vast en geef aan dat de identiteit van het account én van de UBO is gecontroleerd.
  • Bepaal in de inrichting welke soorten beoordelingen worden gebruikt en welke (type) gebruikers deze mogen goedkeuren.
  • Volg de status van de ingediende acceptaties in hiervoor speciaal gemaakte views.
  • Laat na het afronden van de klantacceptatie automatisch een debiteur aanmaken in de financiële administratie.
  • Gebruik de acceptatiefunctionaliteit ook voor nieuwe opdrachten en opdrachtcontinuaties bij bestaande klanten.
!
Webinar
Benieuwd hoe deze functie in praktijk werkt? Bekijk snel het actuele aanbod webinars, waarin we je de mogelijkheden tonen van onze oplossingen!Webinar overzicht
Mignon helpt je graag verder!

Meer weten?

YOU GAC
Growing Together