NAV Reports
Dynamics NAV genereert dagelijks belangrijke documenten, zoals facturen, omzetstatistieken of debiteurenlijsten. Met het GAC Document Center kunt u vanaf uw mobiele telefoon of tablet direct deze Reports te benaderen. Hierdoor kunt u goed geïnformeerd uw werk uitvoeren, en klantgemotiveerd aan de slag.
Drag&Drop
Wanneer u Dynamics NAV als primaire applicatie gebruikt, biedt GAC een standaard factbox (panel) in Dynamics NAV waarin u per relatie of project relevante bestanden ziet in het Document Center. Zo kunt u vanuit Dynamics NAV ook gemakkelijk bestanden toevoegen (middels Drag&Drop), of openen. Dus geen extra schermen openen of alt-tab meer nodig, betekent overzichtelijker en sneller.
Uniformiteit
Wanneer uw contact- en klantgegevens vastliggen in Dynamics NAV, zijn deze direct beschikbaar om te gebruiken in het sjabloon. Bij adres- of naamswijzigingen hoeft u deze maar op 1 plek aan te passen; Dynamics NAV. U kunt deze documentsjablonen centraal aanpassen en beheren in Word, waarbij iedereen direct gebruik kan maken van dit sjabloon. Uw zorgt hiermee dat uw correspondentie een uniforme, professionele uitstraling behoudt.
Archivering
Er zijn actieve en inactieve documenten binnen iedere professionele organisatie. Het GAC Document Center kan uw werkdocumenten scheiden met bestanden in het archief. Hierdoor beperkt u de hoeveelheid bestanden welke u dagelijks onder ogen komt. Archiveren kan handmatig, maar natuurlijk ook automatisch. Denk hierbij bijvoorbeeld aan aflopende contracten. Een bepaald aantal dagen voor het verlopen van dit contract, kan een verantwoordelijke hiervan op de hoogte worden gesteld (door workflow in te richten). Hierdoor kunt u pro-actiever handelen.
Traceerbaarheid
Bent u vanuit regelgeving verplicht om controle uit te oefenen over het gebruik van documenten? Bent u geïnteresseerd in de populariteit van sommige bestanden, of geïnteresseerd in de aanpassingshistorie van een specifiek document. Het GAC Document Center biedt allerlei dwarsdoorsnedes en standaard rapporten over het gebruik van documenten binnen uw organisatie.
Post digitaal
Als poststukken binnen uw organisatie centraal binnenkomen, dan kunt u deze wellicht ook centraal digitaliseren. Papieren documenten kunnen op eenvoudige wijze worden gescand en opgeslagen. Door gebruik van de zogenaamde OCR-techniek wordt het mogelijk gemaakt de inhoud van deze gescande documenten te doorzoeken. Daarnaast is het mogelijk om een digitale werkstroom (workflow) in te richten voor bestanden zodat deze sneller door uw collega’s kunnen worden opgevolgd en geen stukken meer verloren raken.