Waarom kiezen voor Dynamics 365 CRM?

De wereldwijde manier van zaken doen is veranderd en de communicatie met klanten verloopt via diverse kanalen. De concurrentie wordt steeds groter en het is belangrijk om snel te kunnen schakelen met klanten. Om dit te kunnen realiseren is het noodzakelijk om alle interacties en klantdata in een centraal systeem beschikbaar te hebben, dat voor iedereen binnen de organisatie toegankelijk is.

Met gefragmenteerde klantdata in lokale e-mail boxen, Excel bestanden en specialistische software kun je onmogelijk een snel en degelijk overzicht van een klant krijgen. Voordat je het weet is de klant alweer vertrokken naar een concurrent.

Dynamics 365 CRM is een centraal systeem voor alle klantdata, waarmee je de groeiambities van je bedrijf waar kunt maken. Doordat je leads en verkoopkansen vastlegt, kun je gegronde beslissingen nemen en bepalen op welke deals je, je gaat richten. Leads kunnen via verschillende kanalen worden verzameld en komen automatisch in het CRM-systeem terecht. Wanneer je als bedrijf wil groeien, zijn hier leads voor nodig en dan werkt het gemakkelijk als veel voorkomende handelingen geautomatiseerd zijn.

Door vragen en problemen van klanten in hetzelfde systeem vast te leggen, kun je deze snel oplossen. Doordat deze service-informatie in hetzelfde systeem beschikbaar is, kunnen verkopers direct tijdens hun bezoek aan een klant rekening houden met openstaande vragen of problemen.

Aan de hand van geavanceerde procesondersteuning en standaard dashboards, blijft iedereen op de hoogte van de voortgang.

Wanneer je de klant centraal wil stellen binnen je organisatie, is een gedegen CRM-systeem waarmee je data voor je laat werken van essentieel belang.

YOU GAC
Growing Together