DATUM
17/03/2021
TIJD
14:00 - 14:30
PLATFORM
Microsoft Teams
Terug naar evenementen overzicht

Door de corona pandemie is de digitale transformatie met 7 jaar versneld. Veel organisaties kiezen daarom voor een versnelde implementatie van een CRM systeem. In de praktijk zien we dat er daarbij met name wordt gekeken naar een selectie van belangrijke functionaliteiten. En in mindere mate naar de gewenste adoptie van een CRM systeem door de organisatie.

Uit onderzoek van Forrester is gebleken dat organisaties tegen drie uitdagingen aanlopen bij de implementatie van een CRM project:

  1.  Gebruikersadoptie
  2.  Training en verandermanagement
  3.  Introductie nieuwe manier van werken

Hoe zorg je ervoor dat je medewerkers je CRM systeem ook daadwerkelijk gaan gebruiken en meegaan in de versnelde digitale transformatie van je bedrijf? Na implementatie start de CRM applicatie binnen een bedrijf aan een reis. Veel organisaties worstelen met het creëren van draagvlak buiten de key users. De oplossing hiervoor is vrij simpel. Geef je medewerkers intern informatie terug op een manier waarop ze ook wat aan die data hebben.

In dit webinar delen we onze ervaringen op het gebied van gebruikersadoptie en laten we zien hoe makkelijk het is om data vast te leggen in Dynamics 365 Sales en hoe data automatisch voor je kan gaan werken. Met als doel dat je als bedrijf de juiste strategische keuzes kan maken op basis van data.

14.00 14.30
Hoe zorg je ervoor dat je CRM systeem ook werkelijk gebruikt wordt?
GEMIST? LAAT JE GEGEVENS ACHTER EN WE STUREN JE DE OPNAME TOE
Rob Kuijpers

GAC Business Solutions

Rob vervult binnen GAC de rol van business consultant en is specialist op het gebied van front office processen zoals marketing, sales en customer service. Rob heeft jarenlang ervaring in het CRM vakgebied en brengt deze over in de vorm van demo’s, masterclasses, webinars en video’s. Met passie en enthousiasme brengt hij techniek en business uitdagingen bij elkaar.

Martijn van Laarhoven

GAC Business Solutions

Martijn vervult binnen GAC de rol van sales professional en werkt dagelijks met de oplossingen die GAC kan bieden. Hij is binnen GAC voor onze (toekomstige) klanten het aanspreekpunt voor het CRM vakgebied. Tijdens demo’s en webinars deelt Martijn zijn kennis uit de praktijk.

YOU GAC
Growing Together