Ondersteun het mobiliteitshulpmiddelenproces met Medical365. Het traject hulpmiddelen in Medical365 is opgezet met als doel het effectief beheren en verstrekken van woon-, zorg- en mobiliteitshulpmiddelen, zowel in de uitleen als in de verhuur. Een belangrijk aspect van dit traject is het kunnen volgen van de hulpmiddelen, wanneer deze bij de klant in gebruik zijn. Dit is vooral relevant wanneer de hulpmiddelen eigendom blijven van de hulpmiddelorganisatie zelf. Gezien het feit dat deze hulpmiddelen vaak worden geretourneerd en vervolgens opnieuw worden uitgezet, is het noodzakelijk om een efficiënt systeem te hebben voor het volgen en beheren van deze goederen.

Medical365 biedt ondersteuning aan het brede scala aan tariefafspraken met zowel zorgverzekeraars als klanten, waaronder afspraken over de periodieke vergoeding voor de uitleen en verhuur van de hulpmiddelen. Ondersteun de specifieke coderingen en prijsstructuren die behoren bij het verrekenen en declareren van mobiliteits- en zorghulpmiddelen aan zorgverzekeraars, gemeenten en andere debiteuren. Inclusief uitleen, verhuur en WMO. Je hebt inzicht in gebruikte hulpmiddelen bij de patiënt of zorginstelling, inzicht in (depot)voorraad in eigen bezit of in consignatie.

Medical365 maakt het mogelijk om hulpmiddelen samen te stellen, om te ruilen, retourneren en onderdelen te vervangen. Deze processen zijn gestroomlijnd door eenvoudige functies die automatisch de bijbehorende opdrachten binnen Medical365 aanmaken en aan elkaar koppelen.

Belangrijkste voordelen en kenmerken van deze functionaliteit:

!
Webinar
Benieuwd hoe deze functie in praktijk werkt? Bekijk snel het actuele aanbod webinars, waarin we je de mogelijkheden tonen van onze oplossingen!Webinar overzicht
Susan helpt je graag verder!

Meer weten?

YOU GAC
Growing Together