Hulpmiddelen moeten gekeurd, onderhouden en gerepareerd worden. Of deze nu binnen de eigen organisatie staan of bij derden. Hierbij moet duidelijk zijn waar en bij wie deze hulpmiddelen zich bevinden ook wanneer deze in bruikleen zijn. De standaard Business Central servicemanagement functionaliteit is daarvoor geïntegreerd met het Medical365 mobiliteitshulpmiddelen functionaliteit.

  • Specifieke ondersteuning van onderhoud aan mobiliteitshulpmiddelen
    • Actuele locatie en gebruiker inzichtelijk
    • Altijd de actuele samenstelling van een hulpmiddel inzichtelijk
  • Geïntegreerd met Business Central service management
  • Geïntegreerd met Mobiliteitshulpmiddelenproces en Contractvoorwaarden HMB
  • Eenvoudige ontsluiting naar routeplanningssoftware en bijbehorende mobiele oplossingen
!
Webinar
Benieuwd hoe deze functie in praktijk werkt? Bekijk snel het actuele aanbod webinars, waarin we je de mogelijkheden tonen van onze oplossingen!Webinar overzicht
Susan helpt je graag verder!

Meer weten?

YOU GAC
Growing Together