De voordelen van managementinformatie software
Zorg voor de juiste managementinformatie op alle niveaus
Informatie is van onschatbare waarde als de inhoud is toegespitst op de gebruiker ervan en bovendien goed te benaderen is. Iedere gebruikersgroep in de organisatie heeft hierbij andere behoeftes. Een medewerker wil inzicht in zijn eigen declarabiliteit, een account manager wil het openstaand saldo van zijn klanten zien, de controller wil zien dat het OHW en de interbilling aansluiten en de directie wil inzicht in het resultaat van de verschillende vestigingen en B.V.’s. Hoe ga je dit realiseren als de informatie ook nog uit verschillende systemen moet komen? Wie controleert of iedereen gebruik maakt van gevalideerde informatie en hoe voorkom je dat gebruikers, bij gebrek aan betere informatie, zelf allerlei lijstjes uit het systeem trekken en hier conclusies uit trekken?
Breng alle benodigde informatie samen
Om alle klanten op de juiste manier te kunnen bedienen en alert te kunnen inspelen op behoeftes, is inzicht in de klant nodig. Door alle informatie op de juiste manier te verzamelen ontstaat een 360° klantbeeld. Meestal is hiervoor niet alleen informatie uit het CRM-systeem nodig, maar moet dit worden gecombineerd met informatie uit andere operationele en financiële systemen. Hoe breng je deze informatie nu samen? Maak hiervoor gebruik van de mogelijkheden van PSA365 in combinatie met het Power Platform. Alle operationele en financiële informatie uit PSA365 kan eenvoudig worden getoond middels Power BI. Verrijk dit vervolgens met informatie uit andere systemen, creëer een klantdashboard en integreer dit in de accountkaart in je CRM-systeem. Dit zorgt ervoor dat gebruikers, zonder veel geklik, op één plek alle informatie rondom een klant kunnen vinden.