Externe input in het CRM systeem
Tegenwoordig is het mogelijk om de klanten zelf al stappen te laten ondernemen voor bepaalde processen, waarbij er data nodig is vanuit jullie systeem. Denk hierbij aan een bestelproces, een case bij de servicedesk inzien of de status van een bestelling/product inzien. Al deze data kan beschikbaar gemaakt worden om te tonen aan klanten, waarbij jij wel in regie blijft over wat er getoond wordt. Door Power Pages wordt het mogelijk gemaakt om data op een veilige manier te delen met klanten. Maak snel een portaal vanuit een template, zodat klanten snel van start kunnen met beschikbaar gemaakte data.
Klanttevredenheid is cruciaal geworden, en Microsoft Customer Voice geeft jou de mogelijkheid om deze metingen af te nemen. Met templates waarbij met zo min mogelijk aanpassingen een survey opgezet kan worden. Zodra deze worden ingevuld, wordt er een dashboard opgezet. Waardoor jij inzicht krijgt in eventuele knelpunten waarbij de klantbeleving een mindere score krijgt. Stuur daarom de enquêtes naar contactpersonen die opgeslagen staan in jouw CRM systeem.
Met deze feature kun je het volgende:
- Veilig data beschikbaar maken voor externen
- Blijf overzicht bewaren welke data beschikbaar wordt gemaakt
- Meerdere manieren voor authenticatie binnen de portalen
- Snel en gemakkelijk een portaal maken met Power Pages templates
- Enquêtes uitsturen naar contactpersonen uit jullie CRM systeem en daar inzichten uit krijgen
- Automatisch dashboards krijgen vanuit deze enquêtes
- Keuze uit meerdere templates voor Customer Voice