Feedback van je klanten is essentieel voor elk bedrijf. Of het nu gaat om het verzamelen van informatie tijdens het sales proces of om het vragen naar de mening van de klant na het afronden van een klacht. De mening van een klant is belangrijk.

Met Customer Voice ben je in staat om digitale formulieren te delen met je klanten via verschillende kanalen. Met de ingebouwde analyse tools kun je meteen trends ontdekken en inzicht krijgen in het sentiment van je klanten.

Ingevulde digitale formulieren worden direct automatisch verwerkt in Dynamics 365 Sales en dragen daarmee bij aan het klantbeeld in je CRM systeem.

  • Digitale formulieren op maat maken
  • Snel input van je klanten verzamelen
  • Werken met alerts
  • Kant-en-klare sjablonen
  • Delen met je klanten via verschillende kanalen
  • Volledig te integreren op je website
  • Visuele inzichten in dashboards
  • Digitale formulieren volledig automatisch afhandelen met Power Automate
!
Benieuwd hoe deze functie in praktijk werkt? 
Bekijk snel het actuele aanbod webinars, waarin we je de mogelijkheden tonen van onze oplossingen!  Webinar overzicht
Benieuwd hoe je Power Automate kunt inzetten om het je gebruikers heel makkelijk te maken?

Rob denkt graag met je mee!

YOU GAC
Growing Together