Alle klantcommunicatie opslaan op één centrale plek is belangrijk zodat iedereen met de juiste machtigingen alle relevante informatie kan raadplegen en de klant optimaal kan bedienen. Dit geldt ook voor e-mails die horen bij een specifieke verkoopkans, contactpersoon, account of aanvraag. Juist als die ene collega afwezig is en jij die informatie nodig hebt. Door middel van één klik kan een e-mail of afspraak vanuit Outlook gekoppeld worden aan een Dynamics 365 record en wordt de mailwisseling weergegeven in Dynamics 365 Sales. Daarnaast is in Outlook direct inzicht in CRM data zoals onder andere contactpersonen, leads, verkoopkansen en financiële informatie vanuit Business Central.

  • Werken vanuit Outlook in context van de e-mail.
  • Eenvoudig een activiteit voor een taak, afspraak of telefoongesprek toevoegen in Dynamics 365 Sales of een nieuw record aanmaken.
  • Bijhouden en delen van ontvangen en verzonden e-mails met één druk op de knop.
  • Zonder Outlook te verlaten inzicht in CRM data zoals contactpersonen en leads.
  • Bekijk informatie over afspraken, ontvangers van e-mail of koppel een e-mail of afspraak in Outlook eenvoudig aan een Dynamics 365 record zoals lead, verkoopkans, account of aanvraag.
  • E-mailberichten, afspraken en taken kunnen eenvoudig geconverteerd worden naar een lead, verkoopkans of serviceaanvraag.
  • Maak gebruik van e-mailsjablonen, verkoopdocumentatie en artikelen bij het opstellen van een e-mail of afspraak.
  • Compleet 360 graden klantbeeld dankzij een optimale integratie tussen Outlook en Dynamics 365 Sales.
!
Benieuwd hoe deze functie in praktijk werkt?
Bekijk snel het actuele aanbod webinars, waarin we je de mogelijkheden tonen van onze oplossingen!Webinar overzicht
Rob laat je graag zien hoe!

Nooit meer hoeven vragen aan collega’s wat er via de mail besproken is?

YOU GAC
Growing Together