Makkelijk gebruik kunnen maken van de Office365 tools in combinatie met Dynamics 365 Sales en Dynamics 365 Customer Service.
Microsoft Teams:
Werk eenvoudig samen met collega’s en klanten in Teams. Dankzij de integratie met Dynamics 365 kun je (team)gesprekken voeren, online vergaderen, documenten delen en records uit CRM inzien. Teamleden kun direct in Teams zien hoe een verkoopproces ervoor staat en daarop acteren.
Microsoft Excel:
Overal toegang tot CRM data, via Excel. Gebruik de rapportagefunctie in Excel online om behoeftes te ondersteunen. Wanneer gegevens in Excel verbonden blijven met Dynamics 365 Sales, worden gegevens automatisch realtime in Excel ververst. Groot aantal records toevoegen of bewerken? Dat doe je niet één voor één, maar in bulk met behulp van Excel waarbij de update voldoet aan de formaat- en systeemvereisten van Dynamics 365 Sales.
Microsoft Word:
Maak gebruik van Word templates in combinatie met CRM data, gegevens worden geautomatiseerd vanaf het gerelateerde record uit Dynamics 365 Sales gehaald. Documenten zoals prijsopgaven kunnen automatisch worden aangemaakt dankzij werkstromen en worden opgeslagen bij het juiste record. Elimineer dankzij deze integratie de tijd die besteed zou worden aan het genereren van een nieuw document elke keer als er met soortgelijke records wordt gewerkt.
Microsoft OneNote:
Bekijk gekoppelde notitieblokken vanuit Dynamics 365 Sales en werk samen aan gestructureerde gespreks- en bezoekverslagen. Wijzigingen in notitieblokken worden automatisch bijgewerkt zodat het voor iedereen zichtbaar is.
SharePoint:
Volledig documentbeheer dankzij SharePoint. Gebruikers kunnen documenten opslaan in SharePoint of beheren vanuit Dynamics 365 Sales. Bespaar kostbare databaseruimte en verminder de gegevensopslagruimte door SharePoint en Dynamics 365 Sales te integreren. Documenten welke aangemaakt worden in Dynamics 365 Sales worden automatisch opgeslagen in SharePoint en gesynchroniseerd naar desktop en mobiele apparaten.
- Werk geavanceerd samen met collega’s en klanten dankzij een gedeelde werkruimte.
- Werk samen over functies heen, zelfs met degenen die geen Dynamics 365 gebruikers zijn.
- Gestroomlijnde communicatie met collega’s, leads en klanten.
- Bewaar en bewerk documenten op één locatie, welke zowel vanuit CRM als Teams te benaderen zijn.
- Eenvoudig lijsten bewerken in Excel en data toevoegen met Excel.
- Gestructureerde gespreks- en bezoekverslagen dankzij OneNote.
- Gebruik CRM data in offertes met een Word template. Eventueel geautomatiseerd dankzij de integratie met Microsoft Power Automate.
- Werk -ook zonder verbinding- onderweg.