Zorg ervoor dat alle benodigde acties om je marketingcampagne tot een succes te maken, tijdig worden opgevolgd. Door marketingcampagnes binnen Dynamics 365 Sales te gebruiken, maak je eenvoudig alle benodigde taken aan die moeten gebeuren. Zo borg je eenvoudig de voortgang en kun je ook grip houden op het gealloceerde marketingbudget. Van plannen en, uitvoering tot follow-up; je borgt het in een marketingcampagne. Zo koppel je uiteindelijk eenvoudig de reacties, om inzicht te krijgen in potentiële klanten of verkoopkansen.

  • Plan al je marketingcampagnes vanuit Dynamics 365 Sales
  • Voeg gerelateerde contactmomenten en acties toe aan de tijdlijn van de campagne.
  • Direct inzicht of de geplande activiteiten zijn afgerond of extra aandacht vereisen.
  • Maak gebruik van (meerdere) marketinglijsten, die van toepassing zijn binnen de marketingcampagne.
  • Alle campagneactiviteiten voeg je toe aan de marketingcampagne, gekoppelde collega’s zien de acties verschijnen in hun activiteitenoverzicht.
  • Alloceer een gedeelte van het marketingbudget binnen je marketingcampagne, registreer daadwerkelijke kosten om inzicht te behouden in de resultaten.
  • Leg reacties vast op de marketingcampagne. Op het moment dat er interesse getoond wordt, kan de reactie verder opgevolgd worden om deze uiteindelijk te converteren tot lead of verkoopkans.
  • Genereer nieuwe leads uit de marketingcampagne, door deze te koppelen krijg je volledig inzicht in de prijs per lead.
  • Aangemaakte verkoopkansen die gekoppeld zijn aan de marketingcampagne, geven vervolgens een compleet beeld van de geschatte omzet die gegenereerd is met de marketingcampagne.
!
Benieuwd hoe deze functie in praktijk werkt?
Bekijk snel het actuele aanbod webinars, waarin we je de mogelijkheden tonen van onze oplossingenOverzicht
Rob bespreek graag de mogelijkheden met je!

Wil je eens met één van onze specialisten sparren, hoe je een marketingcampagne maakt in Dynamics 365 Sales?

YOU GAC
Growing Together