Dynamics 365 Customer Service Insights analyseert alle service aanvragen (cases). Ingebouwde dashboards, interactieve grafieken en visuele filters bieden overzichten gebaseerd op ondersteuningsactiviteiten over alle kanalen en benoemen verbeterpunten die de grootste impact kunnen hebben. Hierdoor kun je snel de belangrijkste prestatie-indicatoren (KPI’s) en klanttevredenheidsniveaus evalueren en erop reageren. Customer Service Insights maakt gebruik van door AI gegenereerde onderwerpen om cases vanuit verschillende kanalen automatisch te groeperen in onderwerpen met behulp van natuurlijk taalbegrip. In elk onderwerp kan worden ingezoomd om informatie te zien over de cases die bij elk onderwerp horen. Dynamics 365 Customer Service Insights maakt gebruik van AI-mogelijkheden om klanttevredenheidsbevorderende analyses en nuttige artikelen weer te geven.

Door beter te begrijpen wat van invloed is op de serviceverlening kunnen weloverwogen beslissingen genomen worden over hoe oplossingspercentages kunnen verbeteren, wachttijden vermindert en klantenservicekosten verlaagd.

  • Meet en volg de effectiviteit en efficiëntie van de service afdeling door gebruik te maken van out-of-the-box service rapportages.
  • Beheer eenvoudig je gegevens dankzij ingebouwde, aanpasbare en realtime dashboards.
  • Analyseer gegevens en evalueer prestaties op individueel, team-, business unit- en organisatieniveau.
  • Ontdek trends vanuit statistieken, gesorteerd op onderwerp, kanaal, wachtrijen en service medewerkers.
  • Krijg inzicht in hoe kennisartikelen worden gebruikt bij het oplossen van cases. Deze inzichten helpen je om verouderde documentatie te identificeren, bestaande artikelen te verbeteren en nieuwe te maken om je service teams te versterken.

!
Webinar
Benieuwd hoe je ervoor zorgt dat je klanten niet meer bij je weg willen dankzij optimale service? Check snel het onderstaande webinar!Bekijk het webinar
Susan helpt je graag verder!

Meer weten?

YOU GAC
Growing Together