DATUM
2020-05-01
TIJD
13:00 - 14:00
PLATFORM
Microsoft Teams
Terug naar overzicht

Webinar: Optimale service voor je klant online

Wat doe jij op dit moment al aan customer service binnen je e-commerce kanaal? Heb je al nagedacht over de mogelijkheden die Dynamics 365 Customer Service en Trade365 te bieden hebben?

Tijdens dit webinar gaan we in op het automatiseren van de klanten service, door de inzet van een virtual agent (ookwel chatbot genoemd). Door deze te integreren op de webshop, kunnen veel klanten al direct geholpen worden. Komt de chatbot er niet uit? Geen nood, schakel over op een live chat functie en heb direct inzicht in het 365 graden klantbeeld. Als uiteindelijk blijkt dat het om een RMA gaat, kan deze eenvoudig op de webshop aangemaakt worden door de gebruiker. Binnen Business Central is deze vervolgens direct beschikbaar.

13.00 13.20
Customer Service integreren binnen je E-commerce kanaal
13.20 13.40
Help bezoekers middels een Virtual Agent
13.40 14.00
RMA's stroomlijnen met uw webshop
Schrijf je in voor het webinar
YOU GAC
Growing Together