Conversation intelligence

De conversation intelligence functionaliteit gebruikt data science om gegevens te verzamelen uit gespreksopnames van verkopers met klanten. 

Het analyseert gegevens om waardevolle inzichten te bieden waarmee je verkopers proactief kunt coachen.  

Met conversation intelligence kun je belangrijke prestatie-indicatoren (KPI’s) en intelligente gespreksgegevens bekijken, zowel per team, per verkoper als per gesprek. Het helpt verkoopmanagers om te begrijpen waar klanten over praten.  

Daarnaast biedt het inzicht in de prestaties van je team, klantensentiment en gespreksstijl. Door gebruik te maken van natuurlijke taalverwerking, kan het belangrijke informatie uit verkoopgesprekken transcriberen en loggen, zoals namen, orderdetails en actiepunten. Dit zorgt voor een productiviteit boost. 

Met deze feature kun je het volgende:

  • Inzicht in klantgesprekken: begrijp waar klanten over praten en creëer verkoopstrategieën en trainingen op basis van de gevoerde gesprekken 
  • Analyse van verkoopgesprekken: bekijk en vergelijk wat er gebeurt tijdens verkoopgesprekken en krijg inzichten in best practices door meer te leren over het gedrag van uw topverkopers. 
  • Teamprestaties monitoren: bekijk de prestaties van het verkoopteam met inzichten in klantgevoelens en conversatiestijl. 
  • Individuele verkoper analyse: begrijp de conversatiestijl, klantgevoelens, inzichten en gespreksgeschiedenis van elke individuele verkoper. 
  • Gespreksanalyse: luister naar oproepen, lees transcripties, zie mogelijke actiepunten, bekijk signalen die tijdens het gesprek zijn opgetreden (zoekwoorden, concurrenten, prijzen en meer) en zakelijke kritische inzichten. 
  • Vertaling van gesprekstranscripties: vertaal niet-Engelse gesprekstranscripties naar het Engels
!
Webinar
Benieuwd hoe conversation intelligence in praktijk werkt? Bekijk dan snel het webinar waarin we de mogelijkheden tonen. Bekijk webinar
Rob helpt je graag verder!

Meer weten?

YOU GAC
Growing Together