Leads en verkoopkansen worden in grote aantallen vastgelegd en opgevolgd in het CRM systeem. Het is belangrijk dat de juiste aandacht, op het juiste moment aan de juiste lead of verkoopkans wordt gegeven. Met de hulp van de voorspellende AI modellen weet een marketing of sales medewerker precies wanneer het juiste moment is.
De informatie die wordt vastgelegd bij een lead of verkoopkans wordt gecombineerd met de kennis wanneer een lead of verkoopkans wordt geconverteerd of succesvol gesloten. Al deze gegevens worden automatisch in het AI model gestopt dat vervolgens punten gaat toekennen aan de leads en verkoopkansen.
Op die manier kan een gebruiker precies zien hoeveel punten een lead of verkoopkans heeft, wat de trend is en wanneer de lead of verkoopkans waarschijnlijk succesvol gaat zijn. Dat is precies het moment dat de marketeer of verkoper in actie komt.
- Automatische scoring van leads
- Automatische scoring van verkoopkansen
- Zelflerend AI model
- Inzicht in trendlijnen
- De juiste aandacht op het juiste moment aan de juiste lead of verkoopkans
- Overzichtelijke weergaven
- Automatisch proces