Door onder andere het vastleggen van de contactmomenten met relaties en automatisch geplaatste berichten op de tijdlijn ontstaat het 360 graden klantbeeld welke voor iedereen, vanaf elk device, waar dan ook ter wereld beschikbaar is. Een compleet overzicht van alle contactmomenten, taken en gebeurtenissen zorgt ervoor dat iedereen op de hoogte is van wat er speelt, wat zichtbaar is in een chronologische tijdlijn.

  • Leg eenvoudig notities, opmerkingen en gemaakte afspraken met je klant vast in de tijdlijn
  • Weet wat je collega’s afspreken
  • Maak ontvangen e-mails onderdeel van het klantbeeld door jouw e-mailconversaties te delen met collega’s
  • Zet gesproken woorden automatisch om naar teksten voor het vastleggen van een telefoongesprek of afspraak
  • Maak gebruik van OneNote voor het vastleggen van bezoek- en gespreksverslagen die op elk device te raadplegen zijn
  • Alles in één overzicht dankzij de tijdlijn, een combinatie van contactmomenten en door het CRM systeem zelf geplaatste belangrijke momenten voor bijvoorbeeld het binnenhalen van een order of afsluiten van een verkoopkans.
  • Vind informatie op een makkelijke manier terug
  • Zoek of filter eenvoudig naar wat er afgesproken of verstuurd is.

Wil jij zien hoe de tijdlijn in CRM werkt? In deze korte video laat Rob zien wat je daar allemaal kunt terugvinden.

Rob laat je graag zien hoe!

Wil jij ook op een eenvoudige manier alle contactmomenten bijhouden en registreren?

YOU GAC
Growing Together