Registreer en beheer vanuit één centraal punt eenvoudig RMA’s en creëer relevante documenten zoals een verkoopretourorder, inkoopretourorder en/of verkoopcreditnota. Het is mogelijk om aan de hand van probleemcodes met checklists een RMA te registreren en op te lossen. Ook is het mogelijk om acties uit te zetten en (aan) gebruikers toe te wijzen. De RMA is het centrale punt van waaruit het proces wordt beheerd, gecontroleerd en gevolgd.
Leg aanvullend eenvoudig klachten over leveranciers vast en onderneem de benodigde vervolgacties. Leg hierbij opmerkingen vast die zichtbaar of onzichtbaar moeten zijn voor je leverancier.
- Compleet overzicht van alle RMA aanvragen en bijbehorende in- en verkoopdocumenten.
- Werk indien gewenst met probleemcodes met checklists om een RMA te registreren en op te lossen.
- Zet eenvoudig acties uit en wijs gebruikers toe.
- Creëer en/of koppel eenvoudig de juiste acties en documenten.
- Borg belangrijke informatie, afspraken en documenten horende bij de RMA aanvraag.
- Serie- en lotnummerondersteuning.
- Leg eenvoudig een klacht voor leveranciers vast met behulp van voorgedefinieerde procesflows.
- Stuur vanuit de klacht een e-mail.
- Rapportage per klachtsoort
In onderstaande video geeft Charon je een impressie, hoe jij dankzij de RMA module je klachten overzichtelijk kan vastleggen, bijhouden en oplossen.