Een goed gevuld CRM systeem bevat een schat aan verborgen inzichten. Met de relatieanalyse van Dynamics 365 Sales kun je deze verborgen inzichten tot leven brengen.

De relatieanalyse verzamelt informatie uit het hele CRM systeem om een grafische weergave te maken van de belangrijkste KPI’s op klantniveau. In de grafische weergave worden KPI’s en de historie op het gebied van activiteiten weergegeven voor de contactpersoon, verkoopkans, account of lead. De functie berekent ook de algemene toestand en de trend van al uw zakelijke relaties.

De relatieanalyse helpt verkopers om antwoord te krijgen op vragen zoals:

  • Aan welke verkoopkansen moet ik mijn tijd besteden?
  • Hebben we een goede relatie met de klant?
  • Hoeveel tijd hebben we besteed aan onze klant?
  • Wanneer hebben we voor het laatst contact met de klant opgenomen?
  • Wanneer nemen we weer contact met hen op?
  • Hoeveel e-mails en vergaderingen hebben we gehad?
  • Wat is de responssnelheid van de klant?
  • Hoeveel activiteiten zijn gestart door de klant?
  • Hoe lang duurt het voordat ons team antwoordt?

USP’s van de functie:

  • Direct inzichtelijk hoe de relatie met een klant is
  • Ervaringen uit het verleden gebruiker voor de next-best-action
  • Inzicht in de hoeveelheid energie die in een lead of verkoopkans gestoken wordt
  • Direct inzichtelijk welke verkoopkansen de hoogste prioriteit hebben
  • Meteen actie ondernemen
  • Vergelijken van binnengehaalde deals
  • Direct gekoppeld met Outlook / Exchange
!
Benieuwd hoe deze functie in praktijk werkt? 
Bekijk snel het actuele aanbod webinars, waarin we je de mogelijkheden tonen van onze oplossingen!  Webinar overzicht
Benieuwd hoe jij het je verkopers nog makkelijker kan maken?

Rob bespreekt graag de mogelijkheden met je.

YOU GAC
Growing Together