In Dynamics 365 Customer Service heb je de mogelijkheid om meerdere sessies tegelijkertijd af te handelen, terwijl de klantcontext behouden blijft. Hiermee stel je je service medewerkers in staat om problemen sneller op te lossen en een hogere productiviteit te bereiken.

Een service medewerker kan handmatig of geautomatiseerd vanuit een binnenkomende melding (chat, SMS) een sessie starten. Ieder nieuw verzoek dat wordt geaccepteerd is zichtbaar en blijft zichtbaar in de overzichtspagina. Met behulp van sneltoetsen kan snel door het scherm genavigeerd worden en kan de service medewerker eenvoudig de juiste toepassing raadplegen om de klant snel en goed te helpen. Wanneer tussen sessies wordt geschakeld blijven niet-opgeslagen wijzigingen zichtbaar waardoor je service medewerker aan de aanvraag kan blijven werken.

  • Gelijktijdig meerdere sessies afhandelen zonder de klantcontext en -gegevens te verliezen.
  • In een overzichtelijk paneel heb je inzicht in details van de klant, zoals contactpersoon- of accountnaam, case en gesprekssamenvatting, de slimme assistent die je vergelijkbare cases of kennisartikelen toont, heb je de mogelijkheid om naar kennisartikelen te zoeken samen met uiteraard de mogelijkheid om met je klant te communiceren.
  • Wanneer er tussen sessies wordt geschakeld, gaan niet-opgeslagen wijzigingen niet verloren en kun je eraan blijven werken.
  • Dankzij waarschuwingen krijg je inzicht in sessies die aandacht vereisen wanneer een ingestelde drempelwaarde is bereikt. Dit wordt gebaseerd op een signaal wanneer een klant bijvoorbeeld ontevreden is.

!
Webinar
Benieuwd hoe je ervoor zorgt dat je klanten niet meer bij je weg willen dankzij optimale service? Check snel het onderstaande webinar! Bekijk webinar
Susan helpt je graag verder!

Meer weten?

YOU GAC
Growing Together