Wanneer een inkoopfactuur eerder wordt ontvangen dan de artikelen die worden gefactureerd kan deze factuur worden geregistreerd in de administratie. Hiervoor worden enkele tussenrekeningen gebruikt. Later kan deze worden gekoppeld aan de bijbehorende ontvangstregels. Op deze manier is de administratie altijd up-to-date.
- Splitsen van het totaalbedrag voor één of meerdere btw-tarieven.
- Creëer de mogelijkheid om vooruitbetalingen op een factuur te verrichten die nog niet compleet geboekt is.
- Factuur achteraf koppelen aan bijbehorende ontvangst.
- Matchen van geboekte factuurregels met goederenontvangstbewijzen waarbij afwijkingen worden geregistreerd.
!
TIP
Om je inkoopfacturen slimmer te verwerken, kun je gebruik maken van inkoopfactuurscanning. Zo voeg je Document Capture als inkoopfactuur scan oplossing eenvoudig toe aan je Dynamics 365 Business Central omgeving.Bekijk mogelijkheden
Benieuwd wanneer je deze module nodig hebt en wat er zo handig aan is? Bekijk onderstaande video van Susan.
Susan helpt je graag verder!
Meer weten?

YOU
GAC
Growing Together