De ingebouwde intelligentie in Dynamics 365 Customer Service helpt je om toegevoegde waarde te leveren bij elke interactie met je klanten. Wanneer een klant zoekt naar informatie op het ondersteuningsportaal herkent een Artificial Intelligence (AI) aangestuurde Power Virtual Agent waar de klant naar op zoek is en verschijnt in beeld. De Power Virtual Agent kan op basis van AI de klant gepersonaliseerd aanspreken en helpen. Dankzij het 360° klantbeeld vanuit Dynamics 365 Customer Insights krijgt de Power Virtual Agent alle bekende informatie tot zijn beschikking om de klant optimaal te bedienen. Het is een virtuele agent die met behulp van ingebouwde AI-kennis en ervaring ondersteuning kan leveren op elk apparaat en alle kanalen. Indien nodig wordt de klant automatisch doorgestuurd naar een servicemedewerker die direct op de hoogte is van alle reeds bekende informatie. Wanneer gebruik gemaakt wordt van geharmoniseerd doorsturen en toewijzen, komt de vraag direct bij de servicemedewerker terecht die beschikt over de kennis die nodig is om de klant verder te helpen.
Dankzij ingebouwde intelligentie adresseer je vragen of problemen proactief en ben je in staat om hier snel op te anticiperen waardoor je een goede en onderscheidende ervaring biedt.
- Ingebouwde intelligentie om vragen en problemen proactief te beantwoorden en op te lossen
- AI-gestuurde informatie leidt de service medewerker naar de beste oplossingen
- Geef service medewerkers aanbevelingen over de volgende stap tijdens de communicatie met klanten