Met behulp van AI (Artificial Intelligence) krijgen je servicemedewerkers suggesties over soortgelijke cases die eerder met succes zijn opgelost of soortgelijke kennisartikelen. Hierdoor kan de juiste oplossing snel gevonden worden, daarmee wordt de productiviteit van je medewerkers verhoogd en bied je een betere en snellere service aan klanten.

De suggesties worden getoond in een ‘slimme assistent’ waardoor servicemedewerkers direct inzicht hebben in aanbevelingen die helpen om de juiste acties uit te zetten bij cases en tijdens interacties met klanten.

  • AI gestuurde case- en kennisartikelsuggesties die gebaseerd zijn op case context en historisch succespercentage.
  • Mogelijk gemaakt door een set vooraf getrainde modellen voor het begrijpen van natuurlijke taal die servicemedewerkers helpen om snel relevante kennisartikelen of vergelijkbare aanvragen te vinden, gebaseerd op de context van actieve aanvragen of lopende gesprekken.
  • Wanneer een kennisartikel wordt voorgesteld, worden zowel de titel van het artikel als de automatisch gegenereerde samenvatting weergegeven, waardoor servicemedewerkers een beter idee krijgen van het artikel voordat ze er doorheen klikken.

!
Webinar
Benieuwd hoe je ervoor zorgt dat je klanten niet meer bij je weg willen dankzij optimale service? Check snel het onderstaande webinar!Bekijk webinar

Op het juiste moment de juiste informatie binnen Dynamics 365 Customer Service met contextgestuurde suggesties. Susan toont je in onderstaande video hoe dat werkt.

Susan helpt je graag verder!

Meer weten?

YOU GAC
Growing Together