Bij het maken van een activiteit in de tijdlijn van een klant in CRM krijg je automatisch suggesties voor het aanmaken van een account, contact of een vergaderverzoek. Op die manier worden gebruikers geholpen het CRM systeem te voorzien van veel bruikbare data.

Met de notitie analyse wordt de tekst in een activiteit (zoals een afspraak, e-mail, taak of notitie) gemarkeerd en kan de gebruiker direct op basis van die data een record in het CRM systeem aanmaken.

Je hebt bijvoorbeeld een notitie gemaakt “Ontmoeting met klant op 4 mei om 16.00 uur“. Dynamics 365 Sales Insights geeft dan een automatische suggestie om een afspraak te maken.

  • Laagdrempelig
  • Draagt bij aan goede datakwaliteit
  • Pro actieve data suggesties
  • Direct actie ondernemen
!
Benieuwd hoe deze functie in praktijk werkt? 
Bekijk snel het actuele aanbod webinars, waarin we je de mogelijkheden tonen van onze oplossingen!  Webinar overzicht
Wil jij het je verkopers ook makkelijk maken?

Rob bespreekt graag de mogelijkheden met je.

YOU GAC
Growing Together