Samenwerken aan leads en verkoopkansen zorgt voor activiteiten die door één of meerdere teamleden moeten worden uitgevoerd. Activiteiten zoals een telefoongesprek, e-mail, brief, fax, afspraak, taak, campagnerespons of serviceaanvraag. Het maken, toewijzen, uitvoeren en voltooien van deze activiteiten draagt bij aan het succes van de klantbetrokkenheid. Om eenheid te waarborgen en op een efficiënte manier te werk te gaan bestaat activiteitenbeheer binnen Dynamics 365 Sales.

  • Activiteiten om alle communicatie met klanten eenvoudig bij te houden en beheren.
  • Gemakkelijk navigeren door activiteiten zoals een taak, telefoongesprek, notitie en/of e-mail.
  • Maak gebruik van de lijst-, kanban- of agendaweergave om snel en duidelijk inzicht te krijgen in openstaande en afgeronde taken voor jezelf, teamleden of de gehele organisatie.
  • Filter de lijst met activiteiten om alleen taken te weergeven waar je naar op zoek bent.
  • De geschiedenis van de klant compleet.
!
Benieuwd wat jij kunt bereiken met CRM?
Bekijk dan snel ons grote aanbod aan actuele webinars.Overzicht
Rob bespreekt graag de mogelijkheden met je!

Wil jij eenvoudig alle taken voor een optimale klantondersteuning bijhouden?

YOU GAC
Growing Together