DATUM
2020-10-13
TIJD
10:00 - 11:00
PLATFORM
GoToWebinar
Terug naar overzicht

Ben jij benieuwd waarom klanten bij je vertrekken?

Door COVID-19 en de economische impact hiervan staan veel bedrijven onder druk. De uitdaging die hieruit volgt: ‘moet ik in de kosten snijden of moet ik werken aan proces optimalisatie?’ Een tevreden klant hebben en houden is cruciaal. Weet jij waarom jouw klanten de producten retourneren? En wat zijn de belangrijkste redenen van ontevredenheid?

Daarbij komt dat klanten meer en meer eisen van een leverancier. De B2B markt schuift op richting de B2C markt, klanten verwachten direct (24/7) antwoord op hun vragen en eigenlijk ook nog via hun voorkeurskanaal. Op welke kun je deze klanten wél voorzien van een optimale service en klantbeleving?

Met Dynamics 365 regel je het RMA en service proces snel en automatisch. Je hebt daarbij inzicht in de redenen waarom producten terugkomen. Volgende week laten we je in een uur tijd zien hoe dit werkt.

Tijdens dit webinar laten Rob en Martijn vanuit enkele branche uitdagingen zien hoe Dynamics 365 Customer Service hier antwoord op geeft. Daarbij komen onder meer de volgende onderdelen aan bod:

  • Vastleggen van cases
  • Processturing m.b.v. SLA’s en service contracten
  • Werk verdelen met wachtrijen
  • Kennis borgen met centraal kennisbeheer
  • Inzicht in het customer service proces met Power BI
10.00 10.10
Inzicht in branche uitdagingen
10.10 10.20
Korte introductie Dynamics 365 platform
10.20 11.00
Showcase Dynamics 365 Customer Service
Schrijf je in voor het webinar
Rob Kuijpers

GAC Business Solutions

Rob vervult binnen GAC de rol van business consultant en is specialist op het gebied van front office processen zoals marketing, sales en customer service. Rob heeft jarenlang ervaring in het CRM vakgebied en brengt deze over in de vorm van demo’s, masterclasses, webinars en video’s. Met passie en enthousiasme brengt hij techniek en business uitdagingen bij elkaar.

YOU GAC
Growing Together