Wie was de afgelopen periode jouw beste verkoper? En wat is er gerealiseerd met de Marketing budgetten van jouw organisatie? Ben je al bezig met de budgetten van volgend jaar? Wat weet je überhaupt van de effectiviteit van je verkoop- en marketinginspanningen?
Als verkoopafdeling ben je het liefst altijd zo voorspelbaar mogelijk. Maar hoe zorg je in onzekere tijden voor zekerheid? Dat valt voor veel organisaties in de huidige pandemie niet mee. Hoe zorg je er dan toch voor dat je maximaal grip houdt op je verkoopkansen?
Het werk van een Salesmanager is er niet eenvoudiger op geworden. Normaal gesproken zie je je afdeling een vast aantal keer per week. Hoe kun je sturen op acties waar je geen goed zicht op hebt? En hoe houd je grip op zowel je mensen als de verkoopkansen waar ze aan werken?
Door het vastleggen van verkoopkansen op één centrale plek heb je zicht op wat er in de pijplijn zit. Je kijkt niet alleen naar de omvang van een deal, maar ook naar de marge. Zo zorg je ervoor dat de aandacht gaat naar de juiste salestrajecten. Benieuwd hoe dit werkt? Tijdens het webinar laten Rob en Martijn het in een uur tijd zien.
GAC Business Solutions
Rob vervult binnen GAC de rol van business consultant en is specialist op het gebied van front office processen zoals marketing, sales en customer service. Rob heeft jarenlang ervaring in het CRM vakgebied en brengt deze over in de vorm van demo’s, masterclasses, webinars en video’s. Met passie en enthousiasme brengt hij techniek en business uitdagingen bij elkaar.
GAC Business Solutions
Rob vervult binnen GAC de rol van business consultant en is specialist op het gebied van front office processen zoals marketing, sales en customer service. Rob heeft jarenlang ervaring in het CRM vakgebied en brengt deze over in de vorm van demo’s, masterclasses, webinars en video’s. Met passie en enthousiasme brengt hij techniek en business uitdagingen bij elkaar.