DATUM
08/03/2023
TIJD
15:00 - 16:00
PLATFORM
Microsoft Teams
Terug naar evenementen overzicht

Negatieve ervaringen met een klantenservice zorgen ervoor dat een klant in de toekomst minder snel geneigd is om een nieuwe bestelling te plaatsen. Een goede klantenservice hoort dan ook geen streven, maar een vereiste te zijn binnen je organisatie. Dit houdt in dat je op het juiste moment de juiste informatie moet hebben om je klanten optimale service te bieden, voor, tijdens en na hun aankoop.

Om te zorgen dat jouw organisatie de “always-on-service” kan bieden die klanten van je verwachten, organiseren Martijn van Laarhoven en Susan Pijnenburg op woensdag 8 maart het webinar: ‘Eersteklas klantenservice voor e-commerce’.

Wat gaan we je laten zien?
In dit webinar laten we je zien hoe je als groothandel en online retailer je serviceproces kunt optimaliseren en de klanttevredenheid verhogen. Zo behandelen we onder andere:

  • Dynamics 365 Sales voor relatiebeheer en inzicht in je klanten
  • Dynamics 365 Customer Service voor het opvolgen van vragen, klachten en problemen samen met alle tools die je daarin optimaal ondersteunen
  • De manier waarop je Marketplaces integreert in je serviceproces
  • Hoe je ERP integreert in je serviceproces, waardoor je onder andere je klachten en retouren eenvoudig kunt beheren
  • Omnichannel mogelijkheden, waaronder de inzet van live chats en virtuele agenten
  • De mogelijkheden van AI in je serviceproces
  • Inzicht met Power BI en ondersteuning via Microsoft Teams

Martijn en Susan leggen je uit hoe je op een gemakkelijke manier hulp kunt bieden aan je klanten en medewerkers via meerdere kanalen en hoe je de verwachtingen van je klanten waar kan maken.

Wil jij weten nou weten hoe je met Dynamics 365 de serviceprocessen kunt optimaliseren? Schrijf je dan voor het webinar op woensdag 8 maart.

15.00 16.00
Eersteklas klantenservice voor e-commerce
GEMIST? LAAT JE GEGEVENS ACHTER EN WE STUREN JE DE OPNAME TOE
Susan Pijnenburg

GAC Business Solutions

Susan vervult binnen GAC de rol business consultant. Ze inspireert en helpt dienstverlenende en handelsbedrijven om hun bedrijfsprocessen te digitaliseren met behulp van alle facetten van het Microsoft platform Dynamics 365. De uitdagingen van het bedrijf worden vertaald naar passende oplossingen, voor zowel de front- als backoffice processen. Het betreft toekomstbestendige oplossingen waarbij zo veel mogelijk gebruik wordt gemaakt van de standaard mogelijkheden die het platform te bieden heeft. Susan probeert mensen te enthousiasmeren door het geven van inspirerende demo's en presentaties.

Martijn van Laarhoven

GAC Business Solutions

Martijn vervult binnen GAC de rol van sales professional en werkt dagelijks met de oplossingen die GAC kan bieden. Hij is binnen GAC voor onze (toekomstige) klanten het aanspreekpunt voor het CRM vakgebied. Tijdens demo’s en webinars deelt Martijn zijn kennis uit de praktijk.

YOU GAC
Growing Together