DATUM
25/01/2024
TIJD
10:00 - 10:45
PLATFORM
Microsoft Teams
Terug naar evenementen overzicht

In hoeverre leidt de zoektocht naar klantinformatie in meerdere, niet-geïntegreerde systemen tot gemiste verkoopkansen in jouw organisatie? Ben je afhankelijk van ‘het menselijke aspect’ om leads kwalitatief op te volgen?

In een tijdperk waarin klanten hoge verwachtingen stellen, is snelheid en kwaliteit van cruciaal belang voor het behoud van sterke klantrelaties en zakelijk succes. Het zoeken naar informatie in diverse systemen kan leiden tot tijdverlies. Dat zien we veelal terug wanneer men niet werkt met een centraal CRM-systeem en klantafspraken dus versnipperd zijn geborgd. Dit alles wordt versterkt wanneer een collega vertrekt en essentiële kennis meeneemt. Dergelijke vertragingen in het proces veroorzaken frustratie bij interne medewerkers en potentiële klanten, wat de kans op het mislopen van een deal vergroot.

Microsoft CRM als aanvulling op je ERP-systeem

Om grip te krijgen op deze uitdagingen, nodigen we je graag uit voor ons aankomende webinar op donderdag 25 januari. Rob Kuijpers en Tim Offermans laten je zien hoe een geïntegreerd CRM-systeem – aanvullend op jouw ERP-systeem – het relatiebeheerproces kan centraliseren, digitaliseren en automatiseren. Doordat je je klantinformatie uniform en centraal beheert, resulteert dit in een hogere efficiëntie van o.a. je commerciële processen.

Op deze wijze is iedere medewerker ook altijd goed geïnformeerd en klaar voor direct contact met de klant. Dit vermindert de kwetsbaarheid van je organisatie bij personeelsveranderingen en stelt het je team in staat sneller te reageren op leads, wat leidt tot meer omzet. Tevens draagt AI bij aan het vereenvoudigen en automatiseren van processen en inzichten. Hierdoor houd je meer tijd over om nieuwe kansen te spotten.

Wat gaan we je laten zien?

 

Tijdens ons webinar zoomen we in op de verschillende mogelijkheden en voordelen van Microsoft CRM, als aanvulling op je ERP-systeem. Hierbij gaan we onder andere in op:

  • Het segmenteren van relaties en het beheren hiervan.
  • Het inzichtelijk maken van de effectiviteit van je marketing inspanning.
  • De toegevoegde waarde van CRM gedurende commerciële trajecten.
  • De verhoogde productiviteit van je sales-team door de inzet van AI.

 

Blijf de concurrentie voor en maak de overstap naar een gestroomlijnd CRM-systeem. Reserveer nu je plek!

10.00 10.45
Microsoft CRM als aanvulling op je ERP-systeem
GEMIST? LAAT JE GEGEVENS ACHTER EN WE STUREN JE DE OPNAME TOE
GAC Business Solutions

Rob Kuijpers

Rob vervult binnen GAC de rol van business consultant en is specialist op het gebied van front office processen zoals marketing, sales en customer service. Rob heeft jarenlang ervaring in het CRM vakgebied en brengt deze over in de vorm van demo’s, masterclasses, webinars en video’s. Met passie en enthousiasme brengt hij techniek en business uitdagingen bij elkaar.

GAC Business Solutions

Tim Offermans

Tim vervult binnen GAC de rol van Sales Manager en heeft een rijke achtergrond in software; op het gebied van CRM. Hij deelt op zijn beurt graag veelvoorkomende vraagstukken vanuit de markt, op het gebied van Marketing, Sales- en Service processen. Klanten ondersteunen en meenemen op het gebied van deze vraagstukken is iets wat Tim drijft.

YOU GAC
Growing Together