DATUM
03/02/2021
TIJD
10:00 - 10:45
PLATFORM
Microsoft Teams
Terug naar evenementen overzicht

Handelsbedrijven en online retailers kennen twee inkomende goederenstromen. Allereerst de inkomende goederen die zij bestellen om te kunnen leveren aan hun klanten. En ten tweede de retourstroom van goederen die worden teruggestuurd in verband met garantie, reparatie of omdat ze simpelweg verkeerd zijn besteld.

Vaak wordt die retourstroom, of ook wel RMA, pas behandeld op een moment dat er tijd voor is. Dit heeft een negatieve invloed op klanttevredenheid. Wanneer een klant bijvoorbeeld belt met vragen over de status van een retour, kost het een medewerker relatief veel tijd om hier ad-hoc in te duiken. Tegelijkertijd ervaart je klant een stroperig proces, waardoor het niet alleen duur is, maar ook een negatieve invloed heeft op je klanttevredenheid.

Herkenbaar? Op 3 februari laten we zien hoe je dit als groothandel of online retailer kan oplossen. Tijdens het webinar staat de oplossing centraal die jou helpt om elke klacht snel af te ronden en bijdraagt aan een hogere klanttevredenheid.

10.00 10.45
Hoe je iedere klacht kan afronden met een glimlach
GEMIST? LAAT JE GEGEVENS ACHTER EN WE STUREN JE DE OPNAME TOE
Bas Tiggelman

GAC Business Solutions

Bas vervult binnen GAC de rol Sales Manager Groothandel en is specialist met betrekking tot SAAS ERP. Door zijn jarenlange ervaring is Bas goede sparringpartner om bedrijfsprocessen aan te laten sluiten op de standaard processen van Business Central en Trade365. Zijn doelstelling is bedrijven digitaal te laten transformeren. Door zijn passie en bevlogenheid is er altijd een oplossing.

Rob Kuijpers

GAC Business Solutions

Rob vervult binnen GAC de rol van business consultant en is specialist op het gebied van front office processen zoals marketing, sales en customer service. Rob heeft jarenlang ervaring in het CRM vakgebied en brengt deze over in de vorm van demo’s, masterclasses, webinars en video’s. Met passie en enthousiasme brengt hij techniek en business uitdagingen bij elkaar.

Susan Pijnenburg

GAC Business Solutions

Susan vervult binnen GAC de rol business consultant. Ze inspireert en helpt dienstverlenende en handelsbedrijven om hun bedrijfsprocessen te digitaliseren met behulp van alle facetten van het Microsoft platform Dynamics 365. De uitdagingen van het bedrijf worden vertaald naar passende oplossingen, voor zowel de front- als backoffice processen. Het betreft toekomstbestendige oplossingen waarbij zo veel mogelijk gebruik wordt gemaakt van de standaard mogelijkheden die het platform te bieden heeft. Susan probeert mensen te enthousiasmeren door het geven van inspirerende demo's en presentaties.

YOU GAC
Growing Together