Hoe maak ik de juiste beslissingen met de juiste data?
Hoe zeker ben jij van je klant en prospect gegevens? Welke controles voert jouw organisatie uit om te weten of een klant zal gaan betalen? En hoe ziet je voorbereiding eruit wanneer je contact gaat opnemen, weet je wat er speelt rondom je klant?
Verkopers en Marketeers communiceren het liefst zo direct en persoonlijk mogelijk met hun doelgroep. Hoe accurater de klantinformatie, des te groter is de kans van slagen in de communicatie. Het op orde hebben van deze klantinformatie vergt voldoende aandacht en tijd. En laat daar nou vaak een schaarste aan zijn.
Door de beschikbaarheid van officiële bedrijfsinformatie, verzameld door Company Info, kan je vertrouwen op de juistheid van belangrijke gegevens. En dan gaat het niet alleen om adresgegevens en het KvK nummer. Wat betekent het voor jouw organisatie wanneer je eenvoudig de kredietwaardigheid van een klant kunt verifiëren? Of wanneer je op zoek kan gaan naar bedrijven die overeenkomsten vertonen met je meest tevreden klanten?
Tijdens dit webinar laten Jacqueline Westerouen van Meeteren (Company Info) en Rob Kuijpers (GAC Business Solutions) zien wat de mogelijkheden zijn om met officiële bedrijfsinformatie vanuit Company Info te werken in Dynamics 365 Sales. In een uur tijd laten zij onder meer zien hoe je:
- Officiële bedrijfsinformatie in Dynamics 365 Sales beschikbaar stelt
- Leads vanuit Company Info in CRM kan laden
- KvK uitreksels opvraagt vanuit CRM
- Krediet van de klant checkt vanuit CRM
- Het adres van de klant valideert vanuit CRM
GAC Business Solutions
Rob vervult binnen GAC de rol van business consultant en is specialist op het gebied van front office processen zoals marketing, sales en customer service. Rob heeft jarenlang ervaring in het CRM vakgebied en brengt deze over in de vorm van demo’s, masterclasses, webinars en video’s. Met passie en enthousiasme brengt hij techniek en business uitdagingen bij elkaar.
GAC Business Solutions
Rob vervult binnen GAC de rol van business consultant en is specialist op het gebied van front office processen zoals marketing, sales en customer service. Rob heeft jarenlang ervaring in het CRM vakgebied en brengt deze over in de vorm van demo’s, masterclasses, webinars en video’s. Met passie en enthousiasme brengt hij techniek en business uitdagingen bij elkaar.