Een CRM systeem bevat tegenwoordig grote hoeveelheden data. Deze data wordt door gebruikers ingevoerd maar ook automatisch door het systeem gegenereerd.

Grote hoeveelheden data hebben tot gevolg dat gebruikers van een CRM systeem veel moeite moeten doen om het volledige beeld van een klant inzichtelijk te krijgen. Een direct gevolg daarvan is dat vaak de volgende stap in de customer journey vergeten wordt.

Met de verkoopversneller van Dynamics 365 Sales heb je een overzichtelijk overzicht van de ‘next best actions’ over je hele CRM systeem. Dat zijn onder andere e-mails die gestuurd kunnen worden of telefoongesprekken die gevoerd kunnen worden. Het systeem geeft je suggesties voor je wat je het beste als volgende stap kunt doen.

Een verkoper begint de dag met werken aan meerdere leads en verkoopkansen, met meerdere belangrijke taken die om aandacht vragen. Met de verkoopversneller is het inzichtelijk welke talen en activiteiten vandaag belangrijk zijn en welke er de komende dagen aankomen. Al deze taken en activiteiten staan in een overzichtelijk werklijst waardoor verkopers veel efficiënter zijn.

  • Werken vanuit een lijst met geprioriteerde klanten
  • Aanpassen van de intelligente lijst zodat deze past bij de persoonlijke voorkeuren
  • Identificeren van nieuwe leads en verkoopkansen in de pijplijn
  • Alle belangrijke klantinformatie op één plek
  • Alle historische contactmomenten inzichtelijk
  • Makkelijk contact maken met klanten via e-mail of telefoon
  • Gebruik maken van e-mail templates
!
Benieuwd hoe deze functie in praktijk werkt? 
Bekijk snel het actuele aanbod webinars, waarin we je de mogelijkheden tonen van onze oplossingen!  Webinar overzicht
Benieuwd hoe jij het je verkopers nog makkelijker kan maken?

Rob bespreekt graag de mogelijkheden met je.

YOU GAC
Growing Together