Met de functionaliteit Unified Service Desk is het mogelijk om je eigen service desk applicatie te configureren voor je klantenservice medewerkers, zodat je medewerkers een eenduidig beeld krijgen van de klant op basis van informatie uit verschillende kanalen. Hiermee worden klantgegevens uit verschillende onderdelen samengevat tot één bureaublad en geeft een totaaloverzicht van interacties met klanten. Dit geeft je klantenservice medewerkers direct toegang tot belangrijke informatie, zodat ze snel contact kunnen opnemen met klanten en vragen, klachten en problemen kunnen aanpakken.

  • Een zelf te configureren Servicedesk applicatie zodat je servicemedewerkers een eenduidig beeld krijgen van de klantgegevens. 
  • Unified Service Desk zonder code configureren en beheren met Dataverse of Microsoft Dynamics 365 for Outlook. 
  • Beschikbaarheid op ondersteunde versies van het Windows-besturingssysteem. 
  • Mogelijkheid om de Unified Service Desk aan de CTI infrastructuur (=technologie om telefoons met computers te integreren) te verbinden om klantcommunicatie via verschillende kanalen (chat, e-mail, telefoon) te ondersteunen.

!
Webinar
Benieuwd hoe deze functie in praktijk werkt? Bekijk snel het actuele aanbod webinars, waarin we je de mogelijkheden tonen van onze oplossingen!Webinar overzicht
Susan helpt je graag verder!

Meer weten?

YOU GAC
Growing Together