Klant- of leverancierspecifieke opmerkingen wil je efficiënt kunnen verwerken binnen de processen in je organisatie. Dit is wat je gaat realiseren met de module klant- en leveranciersopmerkingen. Je maakt eenvoudig klant- of leveranciergerelateerde opmerkingen aan en je bepaalt zelf bij welke processen de opmerkingen getoond moeten worden. Zo zijn enerzijds de medewerkers binnen je eigen organisatie op de hoogte van belangrijke afspraken, maar kun je opmerkingen ook verwerken op documenten richting de klant of leverancier zelf. Heeft de opmerking relatie tot één of enkele producten? Dit richt je eenvoudig in met klant- en leveranciersopmerkingen, zodat je altijd de juiste informatie op het juiste moment verschaft.

  • Verwerk belangrijke opmerkingen op klant- of leverancierniveau.
  • Borg meer informatie dan standaard mogelijk is, zo kun je eenvoudig meer dan 2000 tekens kwijt.
  • Toon de opmerkingen bij verkoop, inkoop, logistieke of financiële documenten.
  • De opmerkingen zijn te gebruiken in af te drukken documenten of kunnen enkel voor intern gebruik toegepast worden.
  • Koppel opmerking op document- of regelniveau.
  • Koppel opmerkingen specifiek in context van een bepaald artikel. De opmerking wordt alleen getoond, wanneer dat artikel in het betreffende document gebruikt wordt.
!
Webinar
Benieuwd hoe deze functie in praktijk werkt? Bekijk snel het actuele aanbod webinars, waarin we je de mogelijkheden tonen van onze oplossingen!Webinar overzicht

In onderstaande video laat Susan je zien waarom de module klant- en leveranciersopmerkingen erg handig kan zijn voor jouw bedrijf.

Susan helpt je graag verder!

Meer weten?

YOU GAC
Growing Together