Deze functie geeft je de mogelijkheid om sjablonen in te stellen die reeds enkele gegevens standaard invult in je verkoop- of inkoopdocumenten. Deze sjablonen kun je naar wens kiezen in je verkoop- of inkoopdocumenten waar deze van toepassing zijn. Door gebruik te maken van deze functionaliteit bespaar je tijd door automatisch gegevens in te vullen met het sjabloon. Ook is de kans op fouten daarmee kleiner.

In het documentsjabloon kunnen verschillende parameters ingesteld worden, die ervoor zorgen dat informatie in het document voor je gevuld worden. Dit kan bijvoorbeeld gaan over een specifieke nummerreeks, betaalwijze of verzendlocatie.

Naast de mogelijkheid om de documentsjablonen handmatig te kiezen, kunnen deze gekoppeld worden aan gebruikers zodat automatisch de juiste gegevens worden toegepast in specifieke situaties.

  • Onbeperkt aantal documentsjablonen aanmaken.
  • Vul een groot aantal velden voor in je documentsjabloon. Denk hierbij aan de divisie, vestiging, nummerreeks, betaalwijze, dimensies en verzendgegevens.
  • Maak gebruik van verschillende sjablonen, die te kiezen zijn in het betreffende document.
  • Koppel documentsjablonen aan gebruikers.
  • Maak het gebruik van documentsjablonen verplicht in relevante processen, zodat automatisch gevraagd wordt een sjabloon te kiezen.
  • Gebruik documentsjablonen in je verkoopproces bij offertes, orders, raamcontracten, facturen, creditnota’s en retourorders.
  • Gebruik documentsjablonen in je inkoopproces bij offertes, orders, raamcontracten, facturen, creditnota’s en retourorders.
!
Webinar
Benieuwd hoe deze functie in praktijk werkt? Bekijk snel het actuele aanbod webinars, waarin we je de mogelijkheden tonen van onze oplossingen!Webinar overzicht

In onderstaande video laat Charon zien hoe je document sjablonen kan maken en deze kan gebruiken het aanmaken van je verkoop- en inkoopdocumenten te versnellen.

Susan helpt je graag verder!

Meer weten?

YOU GAC
Growing Together