De relatiebeheerfuncties van Dynamics 365 Business Central helpen je bij het beheer en de ondersteuning van jouw verkoopactiviteiten. Dankzij de aanwezige CRM-functionaliteit heb je op een eenvoudige manier toegang tot volledige en nauwkeurige informatie van je contacten en (potentiële) klanten. Zorg centraal voor inzicht van afspraken die gemaakt zijn via telefoon of bij de klant. Borg kenmerken van je contacten om ze te classificeren of uiteindelijk de juiste personen aan te schrijven wanneer je gaat segmenteren. Zo heeft de marketingafdeling de belangrijkste informatie inzichtelijk.

Wanneer je daadwerkelijk potentiële verkoopkansen ziet bij nieuwe of bestaande klanten kun je gebruik maken van de feature verkoopkansen. Krijg hierdoor inzicht in de slagingskansen, omzet in de pijplijn en koppel naar wens een gerelateerde offerte die uiteindelijk eenvoudig in het verkoopproces op te volgen is.

De CRM & Marketing functionaliteit in Dynamics 365 Business Central zal voor veel bedrijven al een prima vertrekpunt zijn. Is jouw CRM-proces wat dynamischer en geavanceerder? Of wil je wellicht nog meer proactief geholpen worden door het systeem? Overweeg juist dan te kijken naar Dynamics 365 CRM, waarin je de volgende stap kan maken. Doordat beide applicaties onderdeel uitmaken van één platform, zijn deze eenvoudig te koppelen dankzij een standaard integratie.

Een overzicht van de belangrijkste functionaliteiten op het gebied van CRM& Marketing:

  • Contactbeheer: borg al je contacten waar je zaken mee doet of wenst te gaan doen.
    • Werk met profielvragenlijsten en mailinggroepen om contactpersonen en bedrijven te classificeren en gebruik deze informatie vervolgens in je segmentatie.
  • Campagnebeheer: zet naar wens campagnes op met eigen prijs- of kortingsacties. Hierdoor krijgt je doelgroep automatisch de juiste prijs berekend in offertes en orders.
  • Interactiebeheer: registreer al je contactmomenten met klanten
  • Documentbeheer: verstuurde offertes, orders en facturen kunnen eenvoudig opgeroepen worden vanuit de contactenkaart.
  • E-mail logboekregistratie.
  • Leg verkoopkansen vast en volg ze op
  • Segmenteer doelgroepen en gebruik deze gesegmenteerde lijsten in je mailings als bellijst of zet ze om in verkoopkansen.
  • Genereer (automatisch) taken
  • Volledig mobiel te gebruiken, dankzij de handige Dynamics 365 Business Central app.
  • Dynamics 365 Sales integratie; gebruik Dynamics 365 CRM wanneer je je CRM-processen naar het volgende niveau wilt brengen. Tussen beide applicaties is een standaard integratie beschikbaar.
!
Webinar
Benieuwd hoe deze functie in praktijk werkt? Bekijk snel het actuele aanbod webinars, waarin we je de mogelijkheden tonen van onze oplossingen!Webinar overzicht
Charon helpt je graag verder!

Meer weten?

YOU GAC
Growing Together