Met de auto capture functionaliteit kunnen gebruikers van Dynamics 365 Sales klant gerelateerde activiteiten makkelijk vastleggen.

Op de tijdlijn van een account of contactpersoon zijn relevante e-mails of afspraken in de persoonlijke mailbox zichtbaar. Op die manier krijg je als gebruiker een compleet beeld van alle contactmomenten. De e-mails en afspraken blijven privé en alleen zichtbaar voor de ingelogde gebruiker. Pas op het moment dat de gebruiker ervoor kiest om de e-mails en afspraken toe te voegen aan het 360° klantbeeld zijn de contactmomenten voor iedereen in de organisatie zichtbaar.

  • Informatie uit CRM en Outlook wordt gecombineerd
  • Geen versnipperd klantbeeld
  • Data in CRM is afgestemd op wat voor uw ogen bestemt is
  • Makkelijk en laagdrempelig e-mail communicatie delen met collega’s
  • E-mails en afspraken onderdeel maken van het klantbeeld vanuit Outlook
  • E-mails en afspraken onderdeel maken van het klantbeeld vanuit de tijdlijn
  • E-mail en afspraken direct zichtbaar op de tijdlijn van accounts, contactpersonen leads, verkoopkansen, service aanvragen
  • Ook toepasbaar op aangepaste entiteiten
  • Suggesties voor het aanmaken van nieuwe contacten (geavanceerde auto capture met sales Insights)
  • Activiteitsuggesties tonen via een raster (geavanceerde auto capture met sales Insights)
!
Benieuwd hoe deze functie in praktijk werkt?
Bekijk snel het actuele aanbod webinars, waarin we je de mogelijkheden tonen van onze oplossingen! Webinar overzicht
Wil jij weten hoe jij het jezelf makkelijk kunt maken?

Rob toont je graag de mogelijkheden voor jouw bedrijf!

YOU GAC
Growing Together