DATUM
04/11/2020
TIJD
10:00 - 11:00
PLATFORM
GoToWebinar
Terug naar evenementen overzicht

De huidige pandemie maakt dat bedrijven voor enorme uitdagingen staan: niet alleen hoe processen veilig kunnen verlopen, maar ook hoe thuiswerken te verenigen is met samenwerken, een goede verkoop en de tijdrovende administratie die daarbij hoort.

Verklein zulke uitdagingen met behulp van Dynamics 365 Sales. We laten je zien hoe je hiermee je verkoopprocessen ondersteunt.

  • Werk volledig digitaal: efficiënter en minder foutgevoelig dan papier;
  • Houd toegang tot al je gegevens, waar en wanneer je maar wilt;
  • Vind snel actuele informatie terug;
  • Bewaar je relaties op één centrale plek;
  • Gebruik samenwerkingstools vanuit Office 365, bijvoorbeeld Teams;
  • Verlies niet langer kennis wanneer medewerkers het bedrijf verlaten;

Benieuwd hoe dit werkt? Meld je aan voor dit webinar.

Je verkoop goed geregeld, in deze tijd? Dat kan!

We laten je zien hoe je slim omgaat met verkoopkansen en hoe je effectief samenwerkt door het gebruik van tools als Teams. Daarbij hebben we aandacht voor de praktijk, zoals inzicht krijgen én houden in het verkoopproces en nog veel meer.

 

10.00 10.15
Uitdagingen in je branche: onder andere thuiswerken en tijdrovende administratie
10.15 10.30
Introductie van het Dynamics 365 platform en Dynamics 365 Sales
10.30 10.45
Inzicht in het verkoopproces met Power BI
10.45 11.00
Praktijkvoorbeelden: onder andere processturing en verkoopkansen
Gemist? Laat je gegevens achter en we sturen je de opname toe.
Rob Kuijpers

GAC Business Solutions

Rob vervult binnen GAC de rol van business consultant en is specialist op het gebied van front office processen zoals marketing, sales en customer service. Rob heeft jarenlang ervaring in het CRM vakgebied en brengt deze over in de vorm van demo’s, masterclasses, webinars en video’s. Met passie en enthousiasme brengt hij techniek en business uitdagingen bij elkaar.

YOU GAC
Growing Together