Met de auto capture functionaliteit kunnen gebruikers van Dynamics 365 Sales klant gerelateerde activiteiten makkelijk vastleggen.

Op de tijdlijn van een account of contactpersoon zijn relevante e-mails of afspraken in de persoonlijke mailbox zichtbaar. Op die manier krijg je als gebruiker een compleet beeld van alle contactmomenten. De e-mails en afspraken blijven privé en alleen zichtbaar voor de ingelogde gebruiker. Pas op het moment dat de gebruiker ervoor kiest om de e-mails en afspraken toe te voegen aan het 360° klantbeeld zijn de contactmomenten voor iedereen in de organisatie zichtbaar.

  • Informatie uit CRM en Outlook wordt gecombineerd
  • Geen versnipperd klantbeeld
  • Data in CRM is afgestemd op wat voor uw ogen bestemt is
  • Makkelijk en laagdrempelig e-mail communicatie delen met collega’s
  • E-mails en afspraken onderdeel maken van het klantbeeld vanuit Outlook
  • E-mails en afspraken onderdeel maken van het klantbeeld vanuit de tijdlijn
  • E-mail en afspraken direct zichtbaar op de tijdlijn van accounts, contactpersonen leads, verkoopkansen, service aanvragen
  • Ook toepasbaar op aangepaste entiteiten
  • Suggesties voor het aanmaken van nieuwe contacten (geavanceerde auto capture met sales Insights)
  • Activiteitsuggesties tonen via een raster (geavanceerde auto capture met sales Insights)
!
Benieuwd hoe deze functie in praktijk werkt?
Bekijk snel het actuele aanbod webinars, waarin we je de mogelijkheden tonen van onze oplossingen! Webinar overzicht
YOU GAC
Growing Together