Met de auto capture functionaliteit kunnen gebruikers van Dynamics 365 Sales klant gerelateerde activiteiten makkelijk vastleggen.
Op de tijdlijn van een account of contactpersoon zijn relevante e-mails of afspraken in de persoonlijke mailbox zichtbaar. Op die manier krijg je als gebruiker een compleet beeld van alle contactmomenten. De e-mails en afspraken blijven privé en alleen zichtbaar voor de ingelogde gebruiker. Pas op het moment dat de gebruiker ervoor kiest om de e-mails en afspraken toe te voegen aan het 360° klantbeeld zijn de contactmomenten voor iedereen in de organisatie zichtbaar.
- Informatie uit CRM en Outlook wordt gecombineerd
- Geen versnipperd klantbeeld
- Data in CRM is afgestemd op wat voor uw ogen bestemt is
- Makkelijk en laagdrempelig e-mail communicatie delen met collega’s
- E-mails en afspraken onderdeel maken van het klantbeeld vanuit Outlook
- E-mails en afspraken onderdeel maken van het klantbeeld vanuit de tijdlijn
- E-mail en afspraken direct zichtbaar op de tijdlijn van accounts, contactpersonen leads, verkoopkansen, service aanvragen
- Ook toepasbaar op aangepaste entiteiten
- Suggesties voor het aanmaken van nieuwe contacten (geavanceerde auto capture met sales Insights)
- Activiteitsuggesties tonen via een raster (geavanceerde auto capture met sales Insights)
!
Benieuwd hoe deze functie in praktijk werkt?
Bekijk snel het actuele aanbod webinars, waarin we je de mogelijkheden tonen van onze oplossingen! Webinar overzicht
YOU
GAC
Growing Together