Marketing in Business Central? Het kan! Je marketingafdeling is ontzettend geholpen met Business Central als tool. In deze training leren ze er alles over zoals het inrichten en beheren van de contactentabel (relaties in Business Central).

Na het theoretische gedeelte van de training ga je aan de slag met praktische opdrachten binnen Business Central. Je maakt daarbij gebruik van Nederlandstalige handleidingen die in eigen beheer ontwikkeld zijn.

Onderwerpen:

  • Toevoegen van contacten (bedrijven/personen), klanten, leveranciers, banken en synchronisatie van deze basisgegevens.
  • Traceren (en verwijderen) van dubbele contacten.
  • Handmatig en automatisch contacten indelen m.b.v. segmenten en profielen.
  • Interacties aanmaken (bijv. Word-sjablonen).
  • Gebruik van interacties bij een individueel contact.
  • Aanmaken en gebruiken van campagnes en segmenten en koppeling tussen beide.
  • Gebruik van interacties in combinatie met een segment.
  • Aanmaken en verwerken van taken (activiteiten) voor een individueel contact en voor een segment.
  • Koppeling en synchronisatie van contacten, taken en agenda met Outlook.
  • Het doel, de instellingen en het gebruik van ‘opportunities’.
Susan helpt je graag verder!

Meer weten?

YOU GAC
Growing Together