Ben je verantwoordelijk voor het opzetten, inrichten en beheren van de financiële administratie in Dynamics 365 Business Central, dan is deze cursus geschikt voor jou. Er wordt een nieuw bedrijf aangemaakt en ingericht en je leert op een interactieve manier precies hoe dat in zijn werk gaat.

De cursus is opgedeeld in een theoretisch en praktisch gedeelte. Aan de hand van opdrachten ga je zelfstandig aan de slag met Dynamics 365 Business Central aan de hand van Nederlandse handleidingen die in eigen beheer ontwikkeld zijn.

Onderwerpen:

  • Financiële instellingen
    • Boekhoudinstellingen
    • Boekingsperiodes
    • Rekeningschema
    • Grootboekrekeningen
    • Nummerreeksen
    • Bron- en redencodes
  • Boekingsgroepen
  • Valuta’s
  • Dimensies
  • Grootboekbudgetten
  • Financiële dagboeken
    • Memoriaal-, kas- en bankboek
    • Periodiek dagboek
  • Rapportageschema’s
  • BTW en Intrastat: instellingen en aangifte
  • Instellingen klant- en leverancierskaart
  • Telebankieren
  • Cashflowprognose
Susan helpt je graag verder!

Meer weten?

YOU GAC
Growing Together