Ga je aan de slag met Dynamics 365 CRM binnen je organisatie, of zijn er nieuwe medewerkers die hier nog niet eerder mee gewerkt hebben? In deze training leer je alles over Dynamics 365 Customer Engagement en maak je onder andere kennis met de opbouw en de bediening van het pakket zodat je aan het eind van de training in staat bent om het programma zelf te bedienen.

De training bestaat uit een theoretisch en een praktisch deel. Na de theorie ga je aan de slag met praktische opdrachten binnen Dynamics 365 waarbij je gebruikmaakt van de door ons ontwikkelde Nederlandstalige handleidingen.

Opfriscursus nodig? Dan kun je deze training ook verkort online volgen.

Onderwerpen:

  • De Customer Engagement-apps
  • Persoonlijke instellingen
  • Invoeren, verwijderen, deactiveren records
  • Dashboards en weergaven
  • Accounts en Contactpersonen
  • ontdubbelen en samenvoegen van records
  • Activiteiten(taken, notities, e-mail etc.) aanmaken en voltooien
  • Sorteren, zoeken op relevantie, categorie en geavanceerd zoeken
  • Toewijzen, volgen en verbinden van records
  • Rapporten en doelstellingen
  • Importeren en exporteren van gegevens
Susan helpt je graag verder!

Meer weten?

YOU GAC
Growing Together