GAC Business Solutions
serviceteam website 1400

Welkom op de GAC Serviceportal


GAC ondersteunt haar klanten bij het gebruik van Microsoft Dynamics direct telefonisch & via de GAC Serviceportal. Op deze serviceportal kunnen 24/7 meldingen ingelegd worden en statussen van meldingen gecontroleerd.

GAC Service Portal

Antwoord op uw vragen en hulp op afstand

Stel uw vragen over onze software via de GAC Service Portal. Hier vindt u antwoord op de meestgestelde vragen en ziet u de status van uw openstaande meldingen. De Service Portal bevat informatie over uw licentiegegevens en productupdates. Voor sommige servicemeldingen is hulp op afstand noodzakelijk. Wij gebruiken de Teamviewer om direct op uw werkscherm ondersteuning te bieden. 

Onze servicedeskmedewerkers zijn telefonisch bereikbaar op de volgende nummers:

  • Productie & Groothandel 0499 58 28 21
  • GAC Global Solutions 0499 58 28 25
  • Zakelijke Dienstverlening 0499 58 28 26
  • KidsVision 0499 58 28 24
Download Teamviewer Naar de Service Portal
Brandbox Vrijstaand 570X470 Corpserviceportal

Bekijk de video over de nieuwe Portal

Pijl Png

CB2 Achtergrond Foto Max1170x X Trainingen

Dynamics NAV Trainingen

Benut uw bedrijfssoftware optimaal

Dankzij onze opleidingen benutten uw medewerkers onze software optimaal. Alle gebruikers leren in een vroeg stadium met de standaardonderdelen te werken. Voor kerngebruikers en specialisten bieden wij gevorderde opleidingen. Op locatie in Oirschot hebben wij modern ingerichte trainingslokalen en up-to-date lesmateriaal. Onze deskundige docenten kunnen ook in-house en on-site trainingen geven.

Bekijk het trainingsrooster
CB9 Contact 1180X454 Dvlcontact (1)

Contact

Heeft u vragen? Neem contact met ons op. Onze medewerkers vertellen u graag meer over de voordelen van onze bedrijfssoftware. Wilt u weten hoe onze software in praktijk werkt? Wij brengen u in contact met één van onze klanten.

Maak een afspraak Stel een vraag Bel direct: 0499 58 28 28
Stel een vraag

Maak een afspraak

Chat met ons