Groothandels
  • Brandbox Slider 1900X680 Prodconmarktbewerk

    Service

    Inzicht in het resultaat

    Service behelst meer dan voldoen aan RMA verzoeken. Trade+ levert een keur aan modules om te voldoen aan de servicevragen van uw partners, of dat nu gaat om gegevensuitwisseling via EDI of bereikbarheid van gegevens via mobiele apparaten. Met servicecontactbeheer krijgt u zelfs overzicht op de kosten en baten van lopende contracten.

Cb13vrijstaand 570X470 Monitorrechts Sales Dashboard

eBusiness

Koppel wat in uw systeem zit naar uw webshop

Uw webshop, website en klantportaal integreert u volledig met de business-logica van Trade+. Alles wat in uw systeem zit, kan naar wens gekoppeld worden aan uw webshop of website. Omdat u de gegevens op één locatie bijhoudt, wordt beheer eenvoudiger en minder foutgevoelig. Ook voorkomt u dubbel invoerwerk wat tijd en geld bespaart. Dankzij de ver doorgevoerde ondersteuning voor raamcontracten en kortingen in Trade+, toont u in uw webshop prijzen die precies overeen komen met de afspraken die u heeft. Via een klantportaal biedt u klanten direct toegang tot hun gegevens en orderhistorie in Trade+. De geïntegreerde RMA-module zorgt voor een naadloze koppeling met het retoursysteem en dankzij integratie met CRM kunt u op uw website en webshop klantgerichte aanbiedingen doen. Vanzelfsprekend gebruiken we de laatste webtechnieken. Onze sites zijn middels SEO te optimaliseren voor zoekmachines, zeer bruikbaar op alle denkbare mobiele apparaten dankzij responsive ontwerp en met analytics krijgt u een keur aan gegevens voor marketingdoeleinden.

Mobility

Bestellingen en prijsafspraken overal inzien

Trade+ ondersteunt mobiele oplossingen voor zeer veel toepassingen. Onderweg naar klanten kan uw field sales mobiel klantgegevens inzien, stamdata bekijken, KPI’s nagaan en de klantgeschiedenis nalopen. Zo kan tot het laatste moment bekeken worden wat er door de klant besteld is en welke prijsafspraken er gemaakt zijn. Servicemedewerkers die field service leveren, koppelen hun locatie via gps-tracking terug naar de planningsmodules in de backoffice. Uren worden automatisch geregistreerd en benodigde technische gegevens met betrekking tot producten bij de klant zijn in te zien op smartphone, tablet of laptop. Bij akkoord tekent de klant digitaal en kan het systeem gelijk de informatie verwerken. De ondersteuning voor barcodescanning in Trade+ zorgt dat wat er in het magazijn gescand wordt, direct uit te lezen is op de schermen van planners en managers. Alle informatie die op deze manier gegenereerd wordt is door managers mobiel in te zien.

Cb13vrijstaand 570X470 Illustratiestradej
Cb13vrijstaand 570X470 Laptoprechts Balieorder

EDI

Elektronische uitwisseling van bedrijfsdocumenten

Trade+ ondersteunt de Electronic Data Interchange (EDI) standaard voor elektronische uitwisseling van bedrijfsdocumenten. Dat maakt koppeling met systemen van grote afnemers en aanbieders eenvoudig en soepel. Zo kan Trade+ naadloos verbinding leggen met de magazijnen van toeleveranciers en met de routeplanning van expediteurs. Dat bespaart op kosten voor overbodige papierstromen en maakt zaken doen minder foutgevoelig. Omdat de volledige transactie elektronisch is, wordt het ook eenvoudiger om de geschiedenis op te slaan in Trade+.

CB1 Achtergrond Foto Stuklijsten

Servicecontractbeheer

Uitgebreide mogelijkheden voor maximale service

Binnen Trade+ legt u contracten vast en koppelt u daar niet alleen gegevens over geleverde goederen aan, maar ook producthandleidingen en safety data sheets. Dankzij de koppeling met andere gegevens in Trade+ krijgt u uitgebreide mogelijkheden om maximale service te verlenen. Zo kunt u aan de hand van orderhistorie klanten automatisch op de hoogte stellen als een servicebeurt noodzakelijk is. Dankzij een module kunt u die objecten terugkoppelen naar de servicemonteur die al op locatie aanwezig is. Hij kan snel zien of een object onder het servicecontract valt, welke onderdelen er in dat object gebruikt zijn en of de handleiding daarvan beschikbaar is. De backoffice kan zien of onderdelen van een specifieke toeleverancier vaker defect zijn en in dat geval via een workflow direct actie nemen. Dit verhoogt niet alleen de efficiëntie van uw serviceafdeling, maar biedt ook inzicht in de werkelijke kosten. U ziet hoeveel uren en onderdelen een contract heeft gekost en kan dat uitzetten tegen de opbrengsten.

 

 

CB9 Contact 1180X454 Corpcontact

Vragen over service?

Zoekt u een manier om RMA te versoepelen? Wilt u meer inzicht in de goederen- en gegevensstromen die met service gepaard gaan? Neem contact met ons op. Onze branche-experts staan voor u klaar.

Maak een afspraak Stel een vraag 0499 28 28 28
Stel een vraag

Maak een afspraak

Chat met ons