Draaiboeken laten teamleden weten wat ze moeten doen in bepaalde situaties, door de beste reacties op (onverwachte) gebeurtenissen voor te stellen. Daarnaast kunnen draaiboeken terugkerende taken stroomlijnen en automatiseren.

  • Gebruik meerdere draaiboeksjablonen voor verschillende gebeurtenissen
  • Maak draaiboekcategorieën aan om de verschillende draaiboeksjablonen te classificeren
  • Identificeer op welke entiteiten een draaiboek van toepassing is
  • Maak per draaiboeksjabloon de juiste activiteiten aan (taak, telefoongesprek of afspraak)
  • Koppel bijlages aan de activiteiten om het gebruikers makkelijker te maken
  • Publiceer een draaiboeksjabloon om dit te kunnen gebruiken
  • Start een draaiboek handmatig op vanuit een entiteit
  • Laat een draaiboek automatisch opstarten op basis van een gebeurtenis
  • Monitor het gebruik van de verschillende draaiboeken
!
Benieuwd hoe deze functie in praktijk werkt?
Bekijk snel het actuele aanbod webinars, waarin we je de mogelijkheden tonen van onze oplossingen! Webinar overzicht
Wil jij je verkopers ondersteunen met gestandaardiseerde draaiboeken?

Rob bespreekt graag de mogelijkheden met je!

YOU GAC
Growing Together