Online marketing in coronatijden: do’s en don’ts
In crisistijden is het moeilijk om te bepalen waar je de focus op gaat leggen en op welke zaken je de rem zet. Er zijn bedrijven die ervoor kiezen om te stoppen met campagnes. Een zeer slechte keuze blijkt uit onderzoek. Maar waarom is het zo’n slechte keuze? Hoe pak je marketing dan aan in deze tijd? Hoe zorg je ervoor dat je blijft verkopen? Hoe zorg je ervoor dat klanten je niet vergeten? Wij helpen je! Na het webinar kun je meteen aan de slag met een aantal praktische tips.
Sprekers:
- Kelly Jaspers – Eigenaresse & Online Strategist The DISTRIKT
- Mark Hermans – Digital Content Strategist bij The DISTRIKT
Host:
- Mark Heesters – E-Commerce consultant bij GAC Business Solutions
The DISTRIKT
Kelly Jaspers is eigenaresse van het Online Marketing Bureau ''The DISTRIKT''. Ze helpt klanten bij het neerzetten van de juiste Online Marketing Strategie zodat zij kunnen profiteren van meer naamsbekendheid, vindbaarheid en omzet.
The DISTRIKT
Content marketing is nog nooit zó belangrijk geweest als nu. Zeker nu het online landschap zo in beweging is en het steeds moeilijker is om een boodschap in beeld te krijgen bij de doelgroep. Om op te vallen moet content creatiever, persoonlijker en relevanter zijn! In de rol als Digital Content Strategist bij The DISTRIKT geeft Mark Hermans hier invulling aan.
GAC Business Solutions
Mark Heesters is binnen GAC E-Commerce consultant en helpt klanten de juiste keuzes te maken rondom E-Commerce. Met zijn enthousiasme en ruime ervaring in E-Commerce zal hij altijd de vraag achter de vraag blijven stellen om samen te groeien!
The DISTRIKT
Kelly Jaspers is eigenaresse van het Online Marketing Bureau ''The DISTRIKT''. Ze helpt klanten bij het neerzetten van de juiste Online Marketing Strategie zodat zij kunnen profiteren van meer naamsbekendheid, vindbaarheid en omzet.
The DISTRIKT
Content marketing is nog nooit zó belangrijk geweest als nu. Zeker nu het online landschap zo in beweging is en het steeds moeilijker is om een boodschap in beeld te krijgen bij de doelgroep. Om op te vallen moet content creatiever, persoonlijker en relevanter zijn! In de rol als Digital Content Strategist bij The DISTRIKT geeft Mark Hermans hier invulling aan.
GAC Business Solutions
Mark Heesters is binnen GAC E-Commerce consultant en helpt klanten de juiste keuzes te maken rondom E-Commerce. Met zijn enthousiasme en ruime ervaring in E-Commerce zal hij altijd de vraag achter de vraag blijven stellen om samen te groeien!