0499 58 28 27 Support
DATUM
2020-06-05
TIJD
13:00 - 14:00
PLATFORM
Microsoft Teams
Terug naar overzicht

Webinar: Optimale service voor je klant online

Wat doe jij op dit moment al aan customer service binnen je e-commerce kanaal? Heb je al nagedacht over de mogelijkheden die Dynamics 365 Customer Service en Trade365 te bieden hebben?

In dit webinar laten Rob Kuijpers en Mark Heesters zien hoe je een klantenservice kan automatiseren, door de inzet van een virtual agent (ook wel chatbot genoemd). Door deze te integreren op de webshop, kunnen veel klanten al direct geholpen worden. Komt de chatbot er niet uit? Geen nood, schakel over op een live chat functie en heb direct inzicht in het 365 graden klantbeeld. Als uiteindelijk blijkt dat het om een RMA gaat, kan deze eenvoudig op de webshop aangemaakt worden door de gebruiker. Binnen Business Central is deze vervolgens direct beschikbaar.

13.00 13.20
Customer Service integreren binnen je E-commerce kanaal
13.20 13.40
Help bezoekers middels een Virtual Agent
13.40 14.00
RMA's stroomlijnen met je webshop
Schrijf je in voor het webinar
Mark Heesters

GAC Business Solutions

Mark Heesters is binnen GAC E-Commerce consultant en helpt klanten de juiste keuzes te maken rondom E-Commerce. Met zijn enthousiasme en ruime ervaring in E-Commerce zal hij altijd de vraag achter de vraag blijven stellen om samen te groeien!

Rob Kuijpers

GAC Business Solutions

Rob vervult binnen GAC de rol van business consultant en is specialist op het gebied van front office processen zoals marketing, sales en customer service. Rob heeft jarenlang ervaring in het CRM vakgebied en brengt deze over in de vorm van demo’s, masterclasses, webinars en video’s. Met passie en enthousiasme brengt hij techniek en business uitdagingen bij elkaar.

YOU GAC

Growing Together